Dansavslutning 2009

hejsan! :) Igår var det jätte kul. :) Jag kom dit vid halv ett. Fast jag var tydligen lite försenad för när jag kom dit stod alla redan på scenen. Men som tur var hade dom inte börjat träna än. Så jag hann vara med. :) Tjugo minuter efter skulle vi träna med hip hopen så jag och Tove fick byta om snabbt. :) Efter vi hade tränat så gick vi ut och satt oss i Almedalen och åt mat. Sen var det dags. Det kom massor av folk. Och det var jätte kul. :) Det var bara lite tajt för det var bara en dans emellan. Men det gick bra ändå. :) Jag gjorde bara lite fel då och då. Menmen. :p. hihi. Efter första föreställningen gick jag,Tove , Sara , Elin och Lisa och åt glass. När vi hade köpt glassarna var det bara att ta med glassen på vägen och gå tillbaka. För sen drog nästa föreställning igång. :) Då kom mamma, Lovisa och farmor och farfar och såg på. Sen var det slut och jag åkte hem och åt mat. Sen såg jag på Robinsson och efter en stund var jag trött och gick och la mig.
I dag har jag inte gjort så mycket. Jag har suttit vid datan, varit ute lite och ätit. Här kommer en bild sen igår. :)
ha det bra! puss
Hedvig.
2009-05-08 @ 19:23:07

As fiiin biild :D <3333333 Skanar dig. Vi kanske kan va alla på Måndag? :)

A.
2009-05-11 @ 20:43:12

naw tack gumman. Aa det kan vi. Och vi hade ju jätte kul också. ;)<3 hehe.

loveu<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0