dagen..

Hejsan!
jag hade spanska prov i dag och faan vad dåligt det gick. Jag kommer typ få IG. :(. Så hade jag engelska glosor också och där fick jag alla rätt. Men är ändå sur över provet. :S. (Så idag gick det varken bra för mig eller syster. Men du fixar det nästa gång! Det är bara att fortsätta att kämpa! :) (L) )Annars har jag inte gjort någonting idag. Jag har kollat på tv och väntar på att det ska bli helg. :) På Måndag är jag ledig och på Onsdag så det ska bli skönt. Nu är det bara fyra veckor kvar till SOMMARLOVET också!! :) Shit vad härligt. :) Då ska jag bada och sola och ha det härligt. :)
I helgen ska jag,Lovisa och Jante ut till Tofta och bo hos farmor och farfar. Jag hoppas det blir fint väder då så jag kan ligga och sola.  :) Aja det var allt jag hade för idag.
hej då kramkram.:)
Anonym
2009-05-07 @ 19:52:41

Aww, tjejen, det gör inget om man inte blir godkänd det är bara att ta nya tag o kämpa dig igenom det o jag lovar att du verkligen INTE kommer få ig:)<3 Men vad har hänt med din syster?:(



Älskar diiig<3

A.
2009-05-07 @ 21:14:29

naww tack gumman. :)(L) nej det har inte hänt något så, det handlar om Körkort och sånt. :)(L)

Älskardiig med. :) (L)(L)

A.
2009-05-08 @ 16:10:48

aww tack gumman. :)(L)

nej det var om körkort och sånt. Berättar när vi ses. :) 33

Älskardiig med. :)(L)

Josse-pusse;)<3
2009-05-08 @ 17:44:22

okej hehe! hälsa från miii<3:)

Ja det får du göra haha! pussar!<3

a.
2009-05-08 @ 18:46:56

oj haha råkade skriva två gånger. ;P hehe.

Aa det ska jag göra gumman. :)(L)

pussi. (L)(L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0