Äntligen Fredag!

Hejsan! :) just nu sitter jag och lyssnar på " Hope and glory:med Måns Zelmerlöv" Den är så fin tycker jag. :)Mikaela lärde mig presis hur man lägger in låtar här på bloggen så från och med nu ska jag göra det lite oftare. ;). hihi. Ikväll ska jag mysa framför tv:n med popcorn och se Talang.:) Sen imorgon bär det av till Tofta. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder då så man kan sola.Men annars så är det ju också mysigt att sitta inne och spela kort och höra när regnet öser ner. :) Jag har presis hört att Nymans har öppnat nu också. Så på kvällen kanske vi går på stranden (om det blir bra väder) och sen till Nymans och äta pizza. :) Mysigt. Men vi får se. Jag får väl skriva vad vi gjorde när jag kommer tillbaka. Men nu måste jag gå vi ska äta grillat. :D. Hej då bloggare! Ha en trevlig helg! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0