5km.

Hej!
I dag gick jag i skolan som vanligt. Vi hade ett musik prov. Det gick inte så bra för mig för jag trodde bara att man skulle kunna olika stilar när man hör dom på musik men man skulle tydligen kunna lite om dom också, så det gick sådär för mig. Vi får se vad jag fick sen. När jag kom hem vid tio över tre åt jag fyra mackor och mjölk för det var äklig mat i skolan idag. :p. Kassler och någon potatis blandning. Blää. :O.Hehe. Sen hade jag lovat mamma att jag skulle följa med henne till p18 och gå där. Så vi gick 5km idag! stolt! xD. hihi. Så skulle Lovisa spela fotboll för första gången i p18 också. Så det var därför vi gick också. När jag kom dit var också hela p18 laget där. 95orna så jag kollade lite på dom också. Dom är as bra! :) Efter att Lovisa och dom var klara så åkte vi hem och åt. Och nu ska jag duscha så hej då! :D.
Puss
Kusin
2009-05-15 @ 10:07:33

Låter som en bra dag! : )<3

jättefin bild gumman ! :) <3

missuu ..

A.
2009-05-15 @ 15:51:05

aa hehe det var det!:) ,Tack gumman. Missutoo! <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0