Cementa i slite. :p

Hejhej! :)
I dag har jag varit i Slite hela dan. Jag var där med min klass och 7D:s. :) Det var ganska kul. Vi var vid Camenta men där var det ganska tråkigt. Det var en gubbe som stod och prata (som jag inte lyssnade på. :O hihi;)) och han visade oss olika saker. :p Men det roligaste där var när vi fick åka upp med en hiss och se ut över utsikten och det var häftigt men lite läskigt för det  var jätte högt. :) Men kul hade vi i alla fall med klasserna. ;). Efter att vi var vid Cementa så tog vi bussen till Likershamn tror jag att det hette. Och där åt vi mat och fikade. :) Vi satt ute på en brygga vid vattnet. Och vet ni vad man fick bada om man ville i det iskalla vattnet och tror ni inte att någon gör det då?... Jo hehe Galna som dom är så hoppade Edith och Christoffer i och badade. Dom är galna dom. ;p hihi. Det skulle jag aldrig viljat göra för det var svin kallt bara på land. Så nej inget bad för mig inte. ;) Jag tog lite kort på dom och annat som ni ska få se sen. :) Men det är rätt många så  ressten kan ni se på facebook. :)

Imorgon ska vi til Norderstrand med klassen. VI börjar klockan 10 och sen ska vi gå ner dit. Och på vägen ska vi göra några lekar. Så jag,Frida , Simone, Sanna , Lisa och Elina har kommit på en liten mini femkamp som vi ska ha. :) Vi ska göra: Hoppa Jämnfota så långt man kan.
Ha en boll mellan knäna och sen ska man springa runt en kon.
Kasta boll i hink.
Ha en pappers strut och med den ska man sparka på en boll medans man ser i struten. :p Lite kompliserat. hihi.
Och till sist ska man springa baklänges runt en kon. :p
Ja det var alla lekar det. ;) Hoppas det kommer gå bra. :)
Efter att vi har slutat imorgon ska jag gå på stan med Josse, Tove och Hedvig. :) Vi ska säkert kolla lite i affärer och käka glass. :) Så det ska bli kul. Det var jätte längesen alla va nu så nu får man passa på. Och om två dagar är det ju sommar lov också så då har vi en hel sommar på oss att göra roliga saker. :) Japp men nu ska jag inte babbla mer här kommer några bilder hej då pusskram. :)

Så det var några av dom men som sagt var om ni har facebook så se resten där. ;) hej då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0