Barnvakt!

Hejsan! :)
I dag har jag varit barnvakt hela dan. Jag började klockan 10 så då var jag tvungen att gå upp vid tjugo över åtta och göra mig iordning, sen åka ner till busstationen till halv tio då bussen gick. Så nu är man ganska trött. :p
När jag kom ut dit så ville Isa och Lova leka direkt. Så vi gjorde några studsbollar som man kan göra själv. Det var ganska kul men det som inte var kul var att jag fick städa upp allt glitter och så efter dom. :p hihi så efter att jag hade städat upp lite så gick vi upp och såg på tv ett tag. Sen åt vi lite mat. Det blev pizza. :) Och efter maten ville dom leka affär så då fick jag köpa lite saker av dom. haha. :p Och när dom var klara med allt fick jag städa upp där också. Men imorgon ska jag säga till dom lite bättre så jag slipper städa undan allt. ;p
Jag ska nämligen vara barnvakt imorgon också fast det är på kvällen från kl.17.00-22.00 och då ska Tove hjälpa till också så det är skönt. :) Det kommer nog bli kul och jag och Tove ska va på dan också + att vi ska sova över i mommo och moffas stuga så det ska bli kul. :) Men nu är jag helt vimmsig och trött så nu ska jag inte skriva mer. hihi pusskram och godnatt för jag ska nog gå och lägga mig nu.
Linnea
2009-07-07 @ 10:14:51

hahaha hatar dom där glitterburkarna asså, jag fick städa upp tre burkar efter dom och det var verkligen omöjligt :P

Amanda
2009-07-07 @ 13:27:35

aa haha det är inte kul det. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0