THJA dag!

Hejsansvejsan! :)
Idag fyller Hedvig år så alla som känner henne och ännu inte har grattat henne gör det nu! :)

Vaknade klockan elva idag av att Jante (min hund) ylade och skällde. Så då var det bara att stiga upp och göra sig iordning för inte gick det att sova naj. Men det var väll ändå ganska bra eftersom jag hade mycket att göra.
Först så åt jag en snabb frukost, sen tog jag en liten dusch innan jag gick med Jante. Efter turen med Jante så lämmnade jag av han hemma. Sen drog jag vidare till stan och köpte pressent till Hedvig. Det blev ett par fina Chinos från Cubus som jag vet att hon gillar. :)
Efter en snabbis på stan så cyklade jag hem igen och åt lite mat. Sen cyklade jag vidare hem till Josse där Tove också var. Dom hållde på och fixa med en tårta som vi skulle ge till Hedvig och fin blev den. :) (Bilder kommer sen).
Ja sen fixade vi lite grejer innan Hedvig skulle komma. Hon visste nämligen inte om att jag och Tove var där så det blev en liten överaskning, och chockad blev hon när vi dök upp. hihi. ;)
När hon hade kommit så åt vi lite tårta, hon öppnade våra pressenter och sen pratade vi och hade det mysigt en stund. Men sen var hon tvungen att gå så då städade vi undan lite och sen gick vi hem till Tove. Där spelade vi buzz och pratade lite. Sen blev klockan mycket så då åkte Josse hem till sig och jag och Lovisa hem till oss. åh ja nu sitter jag här vid datan. :) Så såg min dag ut.
Imorgon ska jag till tandläkarn vid halv två och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men vad jag vet är att imorgon måste jag gå och lägga mig tidigt igen för på Torsdag börjar skolan igen. :(( Åh det vill jag verkligen inte. Jag vill ha sommarlov längre. Det får inte ta slut redan.... :(
Fast igentligen ska jag väll inte klaga för jag har haft ett underbart sommarlov och jag har hunnit med mycket. Så det är jag i alla fall glad för. :) Men nu ska jag nog se på tv en stund och sen sova så hej då och godnatt. :)
Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0