snart Valborg. :)

hejsan! :)
Fick sluta tidigare idag. As skönt. För vi behövde bara ha ett elevens val pass. Imorgon är det matte prov. :/ . Jag går bara imorgon också och sen är jag ledig tills på söndag. :) i går var det sista dansen. :( Tråkigt men nu sitter den i all fall. :)Tror jag. :p. hehe. Så på lördag är det dags. Det ska bli jätte kul. :) Ska dansa på båda föreställningar med två danser. Sen är det valborg också. Jag vet inte riktigt vad vi hittar på. Vi skulle kanske åka ut till fridhem och kolla på majbrasa där. Men vi får se. :) nej nu ska jag äta mellis. Hej då. Puss.
Hedvig.
2009-04-28 @ 19:12:10

ÄLSKARDIG <3

Hedvig
2009-04-28 @ 19:13:19

Åk ut till fridhem , snälla. Jag ska dit i år tror jag. Då kan vi ses, josse är alltid oxå där :D <33

Amanda
2009-04-28 @ 21:06:32

åhh ska du men aa då får jag säga till mamma att vi ska åka dit. ;) då kanske vi ses. :) puss älskardigmed<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0