Påsk! :)

"Hej hej :) I dag var jag med finaste Hedvig. :) <3 Vi var här hemma först en stund. Vi kollade lite på en film som vi skulle se klart men vi hann inte idag heller. :p Det är typ 10 minuter kvar. Den heter Raise Your Voice. Den är min favorit film. Har typ sett den 6 gånger. :p Så om ni inte har sett den... SE DEN!! ;D. hehe. Sen var vi tvugna att gå för vi skulle gå "påskmarsen stavning. :p hehe. VI gick två gånger hehe så två ägg fick vi. :) Vi träffade Tove, Wilma och min lilla syster där också. Fast Tove skulle gå med sitt fotbolls lag så vi gick inte med dom tyvär. Men jag och Hedda hade kul ändå. :) Sen skulle hon hem och äta så jag åkte hem. På hemvägen möte jag Frida, Sanna och Simone också så jag åkte med dom. :) Nu gör jag ingenting. Är ensam hemma med mamma och pappa ikväll. För Mikaela sover hos Calle och Lovisa hos Wilma. Vi får se om vi går in till grannarna en stund sen ikväll också. :) Annars har jag nog inget planerat. Imorgon ska vi ut till min mommo och moffa. Kusinerna kommer också dit tack och lov. ;) hehe så då kanske jag och Tove får lite tid på att träna till dansen. :) På lördan ska jag till farmor och farfar. Och då får jag äntligen träffa Jessica. Det ska bil jätte kul vi har inte träffats sen i julas. Då ska vi gå tipsrunda och äta god mat. :) På söndan kanske jag ska vara med Hedvig igen så vi får se klart filmen. Och jag hoppas att Tove och Josse också kan vara med. :)  Nu ska jag inte prata mer. Ha ett fortsatt bra påsklov allihop. :)
Pussar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0