Pluggplugg...

Hejsan! I dag fyllde både Sanna och Casper år. Grattis! :D. hehe. Själv har jag varit i skolan till tjugo i två. Sen cyklade jag Frida och Simone hem till Sanna där vi fick tårta och kakor. Mums. :). Sen va jag tvungen att cykla hem för att plugga. :/. Mycket plugg nu. 24 glosor i so till imorgon och 10 i engelska. Sen ska en bok som jag läser "Trots Allt" som föresten är en bra bok som handlar om andra världskriget , vara utläst till på måndag. Och jag är typ bara på halva. :p och snart har vi matte prov också. :S Shit mycket nu asså. Men snart är det helg i alla fall. Skönt. Då ska mamma och pappa på cykelfest så vi ska sova över med kusinerna. :) Just nu kollar jag på Roomservice. Dom är hemma hos EMD den här gången. :) hehe. Imorgon blir det då massa förhör och sista discon. :( Det är lite tråkigt. Men snart är det dansavslutning. Den 2:a Maj. :) aja nu började programet igen. Måste gå hej då! :)
pusss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0