Hejsan!

Hej! Nu har jag fått en ny blogg av min syster för att den andra har gått bort på något sätt. :S. Så från och med nu kommer jag att skriva här istället! :) I går var Josefine, Hedvig och Tove här hos mig. :) Eller först var vi borta på Terranova ett tag. Och sen åkte jag,Hedvig och Tove till Team Sportia där dom skulle kolla på lite saker. Efter det var klockan typ 7 så då cyklade vi hem hit och lämmnade deras pakning här för att dom skulle sova över. :) Sen kom Josefine hit också så då åkte vi ner till lilla elefanten och åt pizza. Mumms. :) Sen åkte vi förbi Reno och köpte godis, och sen tillbaka till mig. :) När vi kom hem ville Tove och Josefine se på andra avenyn. Så dom fick se det medans jag och Hedvig hoppade studsmatta. Haha det var as kul men det var svin kalt ute. :p Sen gick vi in och såg på film innan vi gick och la oss. :)

I dag var det bara jag, Josefine och Hedvig som va här. För Tove skulle kolla på när hennes klass spelade fotboll. Så vi såg lite på en film , hoppade studsmatta , åt mat , och sen åkte vi ner till hammen och åt glass. :) Det var super gott. Årets första glass! "på hammnen asså" ;p. Mums. Sen skulle dom hem så då cyklade jag och Mikaela hem igen. :)
Det var allt för idag. Hej då! puss :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0