Welcome summer

Juni månad och det var nu ett halvår sedan jag skrev här senast men sanningen är att jag tappat motivationen och istället lagt all min energi på plugg och jobb. 

Nu har jag sommarlov och tagit mig halvägs genom Personalvetarutbildningen. Helt galet vad tiden går fort och att jag nu bara har 1,5 år kvar?! Förstår ingenting... Är i alla fall SÅ himla glad över att jag började plugga, har aldrig varit på en plats där jag trivs så himla bra och mina klassisar är underbara! Det är inte alltid en dans på rosor men livet runt omkring gör det värt det. Hade aldrig klarat de utan att ha mina fina vänner Frida och Hedvig där, min lilla familj. 

Just nu befinner jag mig hemma på ön igen, har tagit två veckor "ledigt" innan jag börjar jobba heltid på Synsam här i Visby igen. Har dock fått hoppa in 3 pass redan nu men det har varit kul att komma tillbaka till butiken igen så det gör mig ingenting. Blir nu här i 3 månader framöver och hoppas på att få världens bästa sommar! 

Uppdatering i bilder under dessa månader 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0