På bristningsgränsen

När skolan blir för mycket lägger min kropp och hjärna av, vill kämpa och klara detta men just nu vill jag bara hem till Gotland för att få andas ut och bara va... 
Fick ytterligare en omtenta att tacklas med, har en ordinarie tenta att klara av med fem dagars mellanrum och kommer eventuellt få en omdugga som jag ska klara av också... 4, 9 och 13 Mars ska detta bockas av på, kan någon förklara för mig hur i h.e.l.v.e.t.e det ska gå till?! Är såå himla nära på att bara skita i allt nu, flytta tillbaka hem och hoppa av. Fortsätta jobba istället och hitta min egen väg att gå. Men jag har aldrig varit en sån som ger upp och jag vet att det går bara man vill. Har bara väldigt svårt för att se ljuset i den tunneln just nu...

(null)

"Keep om smiling" right :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0