2019-02-21

Mormor ❤️

Äntligen får du vila och va fri, så många år som du har fått kämpa med din sjukdom och dag för dag blivit sämre men nu blev det dags att släppa taget och säga hej då. Jag önskar att vår tid tillsammans hade sett annorlunda ut, att vi alla tog vara på den mer och att jag hade fått lära känna dig bättre. Tog mig två dagar att hitta denna bild på dig när jag önskar att det bara hade tagit två sekunder...  Jag önskar att jag inte varit så hård mot dig, det var aldrig ditt fel eller dina val till att allt blev som det blev. Hade du fått leva ditt liv som du förtjänat så hade allt sett annorlunda ut. Men nu va det såhär det slutade och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Sov så gott mormor, vi ses igen i himlen en vacker dag ❤️
 
(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0