Uppdate

Hej mina vänner! 

Slänger in ett inlägg ikväll när jag ändå har lite ork efter två lediga dagar. Så välbehövligt och så skönt måste jag säga! 

Mycket har hänt på kort tid. Har varit med på en av Emils tävlingar för första gången och sett honom göra sitt bästa heat i hans liv. Så himla stolt över honom, grym är vad han är!! Jag har även träffat Jessica och fått sett hennes nya lägenhet i Olskroken. Riktigt avis på henne då det är där jag vill bo och ha lägenhet. Perfekt läge till stan och ett trevligt lugnt område att bo i. Jag och Emil har även varit hurtiga och gått över en mils promenad till ett supermysigt ställe vid en sjö som låg lite avsides. Va toppenväder den dagen dessutom och båda var lediga halva dagen så det var riktigt skönt och mysigt att bara få va vi två och göra något ihop. Vardagen rullar på med sena jobbkvällar för min del och tidiga mornar för honom och uppå det så är han iväg i stort sett varje helg för tävling så det blir inte så mycket egentid till att vara med varandra därför uppskattar jag dessa tillfällen då vi kan komma ut och göra något. Jag har även varit på gymmet en del, shoppat, pluggat inför högskoleprovet som nu börjar närma sig och även bokat in lite små resor inför de sista månaderna här. Nästa helg bär det av mot Uppsala till mina två favorittjejer som nu börjat plugga och bosatt sig där. Så glad för deras skull! Önskar att jag också hamnade där men konkuransen är tuff... 
Till sist kan jag meddela att jag nu sagt upp mig ifrån jobbet och lämnar Göteborg i januari. Förhoppningsvis för att börja plugga i Örebro eller Uppsala men annars för att dra ut på en långresa med Emil och sen bosätta sig på ön ett tag tills vi klurat ut vad vi ska göra. Vad det blir återstår att se... 


Anonym
2017-09-29 @ 03:27:15

Älskade vän vad jag beundrar Dig ibland!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0