Borta bra men hemma bäst


Tillbaka på maxi igen då med blandade känslor... Frågade kunderna om dom ville ha en påse ett antal gånger och tänkte kvittering i huvudet så fick tänkta efter en extra gång för att säga kvitto, hah! Annars gick det ändå bättre än förväntat så de kändes bra! Känns både bra o soligt att redan va tillbaka igen, saknade mina Menykompisar idag, kan ännu inte greppa att jag lämnat dom för gott nu, så otroligt underbara människor!! 

Men det är även så härligt att va hemma igen och va tillbaka på min älskade ö, som jag saknat de här. Och börjar på bästa sätt med sol, bad och springtur nere på snäck där vi bor i husvagnen. 






Besaaa
2015-07-09 @ 00:56:34

Åhh, Amanda.. Så tråkigt utan dig på meny!! Du passar bedre i meny klæderna 😝kom tilbaka!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0