Senaste

Fick en fin morgon snap av min fina vän Vegard, såå söt!! Saknar mina norska vänner så mycket... 


Jag och lillen åkte med grabbarna för att se dom träna cross en dag, en sport jag faktiskt tycker är rätt kul att se, den ni! Hah. 







Efter jobbet blev det äntligen en fin kväll med sol så jag och Emil köpte med oss Thai Thai och cyklade till Kneippbyn. 


Min älskade lillebror <3 


I lördags blev det myshäng med gänget innan resten av vännerna kom hit och styrde ihop en stor fest, riktigt lyckad kväll! 










Och igår blev det en roadtrip ut till blålagunen och sen fika i Lärbro innan vi släppte av Tove och åkte hem till Emil för att testa på Fiddy som väl gick sådär då byxorna brändes sönder av avgasröret... 😂 jaja, körde gjorde jag i alla fall! På kvällen blev de ett kort träningspass på baksidan med mamma och pappa som instruktörer, hah! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0