Mobilen är tillbaka!

Hejsan alla bloggare!
Vet ni, idag så provade vi att sätta igång min mobil igen och den funkar!! :D Shit vad glad jag blev då alltså. Nu hade jag väldigt tur. :)
Jag har också varit vid Säve och Södervärn för att kolla på alla fotbolls matcher. Jag tänkte se P18 spela men när jag och Lovisa kom dit så hade dom precis spelat klart. Så det var synd, dom förlora också när det bara var 17 sekunder kvar dom stackarna. :( Men nu fick jag äntligen träffa min söta Hedvig igen! :) Gud vad jag har saknat henne. Vi tänkte ses en stund imorgon också tror jag. :)
Men efter att jag hade pratat med Hedvig och Frida så var dom tvugna att åka hem så vi mötte upp Lydia, Clara och Antonia. Och dom har jag varit med fram tills halv tolv. Haha vi hade ju lite kul kan man säga. ;)
Men nu måste jag sova ni får ha det så bra! :)

Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0