Underbar helg med min älskling

Första besöket i Emils nya lägenhet. Superfin och mysig med en stor altan måste jag ändå säga. Vi har varit iväg i både Linköping och Jönköping för storhandling till hans lägenhet. Va kul att få hjälpa honom med det med tanke på hur mycket han hjälp mig i Uppsala. Så har varit en liten hemmafru som sprungit runt o fixat och donat för att han ska trivas och ha det bra trots att det tar imot då han inte längre bor med mig.... På lördagkvällen körde vi grillning och solsidanhäng på soffan och idag va vi ute på en härlig långpromenad ner till vattnet och njöt sen av solen på altanen innan jag va tvungen att åka igen. Blir lika ledsen varje gång vi ska säga hej då och måste kämpa för att kunna hålla tårarna tillbaka. Gillar inte alls det här hur mycket jag än försöker visa att jag klarar av det och ska spela stark. Det tär på en så himla mycket, det här var aldrig vad jag ville och jag känner att lyckas jag inte med plugget så har jag gjort allt förgäves. Det måste vara värt det för att jag ska kunna känna att vi gjorde rätt val och för att jag ska slippa att må dåligt. Men nog om det. 

En uppdatering om Uppsala är att plugget är tufft och svårt, men jag har träffat många nya vänner och fått uppleva den berömda insparken vilket har varit väldigt kul! Men det allra bästa är att jag äntligen bor nära mina två närmsta vänner igen och att jag även har nära hem till öjn och min syster. Mår mycket bättre där än i Göteborg så känns skönt att man valde rätt i att lämna. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0