Linas matkasse

Välkommen till vår nya vardag. Jag ägnar alldeles för mycket tid till att tänka på vad jag ska laga för mat om kvällarna och vad man måste handla hem efter jobbet. Och oftast blir det alltid det där gamla vanliga som man alltid ätit och växt upp med. Är så trött på detta så för två veckor sedan började jag diskutera med Emil om att testa på den berömda matkassen. Vi kom överens om att det var en bra idé så samma dag startade jag igång det. Väldigt enkelt och lätt att göra via deras hemsida. Kassen leverers varannan måndagkväll och innehåller 5 olika maträtter som du får recept till att tillaga. Ganska enkelt och innehåller varierade rätter med bra innehåll och allt är ekologiskt. Än så länge har jag gillat allt och tycker att det är kul, underlättar så mycket i vardagen. Du slipper tänka och kan aldrig klaga över att du inte har något att laga. För er som känner igen sig så rekommenderar jag verkligen detta. Det finns olika typer så man kan hitta den som passar just er - tips från coachen 👍







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0