2017-10-13

En ledig fredag, oj oj oj så skönt och välbehövligt! Har äntligen fått vila ut och återhämtat mig efter den galna helgen i Uppis, hah. Tog hårt på en när man inte festat på så länge men oj så kul det var! Saknar dom redan... 


Idag har varit en riktigt avslappnad men ändå effektiv dag. Låg kvar i sängen till halv tolv för att jag kände att jag kunde. Gjorde sen frukost och tog fram datorn för att sätta mig i någon timme och plugga, gick igenom matten igen som jag inte förstår ett skit utav och även ett annat prov som innehöll svenska och engelska. Nästa helg gäller det så nu måste man ligga i! Hoppas verkligen att man kan lyckas leverera lite poäng i alla fall så att man har en gnutta chans till att komma in i vår. Börjar bli mer och mer taggad på detta och inser att det är detta jag vill göra nu. Kommer bli så besviken på mig själv om jag inte lyckas... 

Efter plugget kom Emil hem och då laddade vi om för en springtur ute i naturen. Så skönt och välbehövligt en fredag som denna! Är så otroligt glad och stolt över mig själv för vi lyckades springa 8km!! Något jag aldrig klarat förut. 8km på exakt en timme, tack vare att Emil stod ut med mig och puscha. Det värsta passet i mitt liv men även det bästa. Kanske inte är så långt för många men för mig är det stort. Är inte den som lyckas fortsätta på vilja när det blir jobbet men idag gick det!! Nu jävlar sätter vi nya mål, ska klara av en mil innan detta år är slut, vore så häftigt och stort, lets do this! 

Tack till mina söta föräldrar och familj som alltid finns där och stöttar en i allt jag gör och vilka vägar jag än tar i livet. Det som driver mig dit jag vill och drar mig framåt. Blir så glad av sånna här meddelanden. Kärlek till er ❤️ 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0