24-05-17

Min standard kvällsmat. Orkar aldrig ta tag i att laga mat när jag kommer hem ifrån jobbet så då mixar jag ihop det snabbaste och godaste jag kan hitta, hade inga andra bilder att visa idag så fick bli denna. 


Dagen har varit riktigt hektisk och bokstavligt talat bara en ren K.A.O.S! En sån dag då man får tjuriga kunder, har alldeles för mycket att göra och man känner att man står och stampar på ett och samma ställe hela dagen trots att den varit lång. Sånna dagar gillar inte jag. Jag vill kunna åka hem från jobbet och känna att jag gjort mitt bästa och hunnit med allt jag ska innan jag lämnar. Har svårt att koppla av annars och fått höra av mina arbetskamrater att jag tar på mig för mycket fastän det är allas ansvar, men jag blir sån när jag väl engagerar mig i något, ska det va så ska det vara bra vilket kan vara både en för och en nackdel med det jobbet jag har. Men jag måste säga att trots att det finns dessa dagar så är mestadels utav tiden på mitt jobb så himla kul. Det bästa med Synsam och den branschen jag är i är att den ena dagen aldrig är den andra lik och man lär sig något nytt för varje dag som går. Precis ett sånt jobb jag vill ha då mina andra alltid varit så enformiga och gått per automatik. Är så tacksam för att jag fick en chans till att komma in i glasögonbranschen och träffa alla dessa härliga människor varje dag. Kunde inte vara mer tacksam över att jag fick dom bästa arbetskamraterna dessutom. Sånt underbart gäng, känns som en stor enda familj. Är så glad över att kunna gå till ett jobb som känns som ens andra hem, aldrig ha känslan över att man måste dra sig dit och aldrig va nervös över att man ska göra bort sig. 

Imorgon ska jag träffa Camilla och lindra min sönderbrända kropp med ännu mera sol, hah! ;) Ska bli så skönt att bara njuta och kunna va ledig på en röd dag. Välbehövligt! Men nu är det dags att susse, godnatt med er. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0