Semestern

Hade nyligen en underbar vecka på ön, men som vanligt gick det alldeles för snabbt. Får sån ångest över hur fort tiden går och hur läskigt fort denna sommar bara flugit förbi... usch. Tur att jag ännu har en veckas till semester att se fram emot i September tillsammans med mina syskon och även helgen vecka 34 då hela familjen kommer på besök, ska bli såå himla mysigt. Denna helg och nästa är jag själv då Emil är iväg på andra äventyr. Hatar att vara själv, särskilt på helgerna när man ser alla andra ha kul och har folk att umgås med... Saknar att ha det så, min vardag här är inte alls densamma som det var hemma. Men snart lär det väl bli ändring på det om mina nya ideér går enligt planen. HOPPAS.
 
Kan inte förstå att jag redan levt Göteborgslivet i 7 månader nu. Är så glad att jag valde att göra detta även om det varit tufft. Känner verkligen att jag växt som person och insett lite mer vad det är jag vill ha ut utav livet och hur min framtid ska se ut. Men det jag är allra gladast över är att jag fått göra detta tillsammans med världens bästa kille, vad vore jag utan honom?! Så tacksam för att han alltid finns vid min sida och står ut med mig i ur och skur, hade aldrig varit här jag är idag om det inte vore för honom - världen bästa Emil.
 
Tillbaka till Gotland då. Var en väldigt rolig och intensiv vecka. Vi kom hem på torsdagnatt, fredagen spenderas vi hemma på baksidan i solen. Körde lite kubb och umgicks med familjen innan det var dags att förbereda sig inför kvällen då det vankades fest. Alla mamma och pappas vänner kom dit plus Calle och Casper som vi inte sett på evigheter. Alltid lika uppskattat och kul när vi alla är samlade igen. Blev en riktigt grym kväll med mycket lekar, prat och god mat. Lördagsmorgon var det bara att ladda om och tagga till igen för då var det dags att få träffa tjejerna hemma hos Frida enligt tradition och ladda upp inför kallis och pink party. Blev en lång men riktigt rolig dag, fest för hela slanten och mycket dans. Lika uppskattat att äntligen få se sina vänner igen och spendera lite tid med dom.
Söndagsmorgon tog jag mig upp tidigt för att hänga med syrran till Tofta och spendera en heldag där. På kvällen åt jag mat tillsammans med Emils familj nere vid strandpromenaden för att sedan vinka honom hej då.
Måndagen tog jag det bara lugnt hemma själv och vilade upp mig efter helgens bravader. Tisdagen solade jag på terrassen, köpte en bil lite spontant tillsammans med syskonen och var på Så mycket Burgsvik, hah. Artisterna i år var September, Patrik Isaksson, Per någontng (komiker) och lite Peter Jihde på slutet. Grymt bra!! Onsdagsmorgon åkte jag och syrran ut till Sudersand med våran nya pärla och visade upp den för mamma och pappa som inte visste någonting. Chockade och imponerade blev dom allt, likaså var nog vi ;)
Spenderade sedan torsdagen, fredagen och lördagen där med sol, bad, promenader, Suder Sannas, Sylvis och Magnus Uggla konsert på Gåsemora, såååå himla gryyyym!! Även så skönt att bara va och få umgås med familjen. Älskar att campa, bland det bästa jag vet. På lördagskvällen åkte jag sedan med Nelly in till stan och träffade Casper en sväng för att sen säga hej då för denna gång. Söndagen spenderades med familjen innan jag sedan blev skjutsad till flyget och begav mig tillbaka till götet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0