30.09.13

Senaste gången jag såg dig i ögonen var för ungefär 14 år sedan. Jag var bara en liten flicka så de enda minnena jag har av dig är det som finns inspelat på film och de få bilder som finns på dig i våra fotoalbum. Idag fick vi besked om att du är svårt sjuk, vi har fått en sista möjlighet att få träffa dig igen. Jag kommer aldrig att kunna förlåta dig för allt du har gjort mot min familj och jag kommer aldrig få veta varför du inte valde det bättre livet. Av det jag har sett på film så verkade du vara en väldigt godhjärtad person som ändå försökte sitt bästa så varför valde du att kasta bort allt du hade? Har så många frågor jag skulle vilja ha svar på men trotts allt de så tänker jag ta denna möjlighet och se dig i ögonen en sista gång. Du är ändå min morfar. 



 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0