slutet på 2011

Redan slutet på år 2011, vad hände egentligen? Tiden sprang iväg så otroligt fort och jag har redan avklarat en hel termin i genom gymnasiet. Snart har man blivit vuxen och får vara med om nya äventyr i ens liv, men är jag verkligen redo för det? Jag minns min första dag i sjuan med en ny klass med mer krav och mer ansträngning. Den lilla flickan som snart redan har vuxit upp så fort tillsammans med sina vänner och familj. Min syster har redan flyttat hemifrån i en annan stad som känns väldigt långt borta. Det var nog den jobbigaste saken det här året då jag inte har fått min syster nära mig... Det roligaste var nog min Rhodos resa tillsammans med henne, det var en ny och härlig upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Jag har också haft ett helt underbar år tillammans med min finaste pojkvän som har stått vid min sida. Så vad har jag att klaga på? Det här året har varit bra och 2012 kan bara bli bättre! Det ska vi fira ikväll tillsammans med mina underbara vänner. Kärlek till er alla och ett gott nytt år!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0