Finfint!

Hello!
I förrgår var jag med Josefine hela dagen och natten! Vi var nere vid hamnen och kollade runt lite, tog även en glass vid glassmagasinet! Såklart så gör jag bort mig lite där nere som jag och Josse asgarvade åt men kul hade vi! ;) 
Efter att vi hade varit en sväng nere vid hamnen så gick vi hem till mig med ont i fötterna. Så vi tog på oss crocssen och gick en liten promenad runt i kvarteret. Och ja om ni har kollat på filmen under så kan ni se hur kul vi hade, haha! När vi kom tillbaka så pratade vi en stund som båda är väldigt bra på.. och sen gick vi och la oss runt två halv tre.

I går så vaknade vi runt tolv. Då åt vi frukost och hade det trevligt. Sen åkte hon hem och jag var ute med Jante. Fick även kläder av min söta syster. Tack igen Mikaela du är bäst!
Runt sjutiden åkte jag bort till Hedvig med Josefine. Vi gick till affären och handlade lite smått och gott som kanske tog en timme för oss tre smartisar.. ;) Men när vi kom tillbaka så åt vi i alla fall en super god smoothie och spelade lite kort sen begav jag mig hemmåt!

Jag har saknat er tjejer ni är bäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0