Nytt år, nya möjligheter

Satt just och skrev till några nyårslöften på min lista för i år och en sak jag vill bli bättre på är att börja blogga igen. Något jag älskade förr. Så himla kul att se tillbaka på och så skönt att få skriva av sig lite då och då mitt i all stress eller när jag bara känner för det. Det senaste året gav mig mycket men jag hoppas på att detta år kan toppa det. Vill hitta mig själv igen, våga tro på mig själv och ta vara på dom möjligheterna jag har, mindre tårar och mer skratt. Jag vill kunna sätta höga mål som jag ska uppnå, få tillbaka mitt driv och bevisa att jag klarar det. Starten på det här året kommer att bli tufft. Jag har snart avslutat min andra termin här i Uppsala och nästa vecka inleder jag min tredje och kanske tuffaste termin hittils då jag ska klara av att läsa två kuser samtidigt i tre månader. Både en Media/Kommunikations kurs och Arbetsrätt. Håller tummarna för att det går vägen och att jag inte ger upp, det får bara inte hända. 
 
På lördag återvänder jag till mitt nya jobb på Synsam igen och på söndag åker jag och några ifrån PA till Vemdalen för att åka skidor, gå på after ski och umgås i fyra dagar. Ska bli så himla kul!! Är på tiden att jag får åka igen, va alldeles för länge sedan. Men innan dess väntar en tenta som jag borde sitta och hålla på med nu istället för att skriva av min problem här så ska nog återgå till det... Hej. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0