My week

Så har ytterligare en jobbvecka passerat förbi och jag tar äntligen helg efter en hektisk och stressig vecka. Inget gick som det skulle och beställning efter beställning läggs på hög.. Men det har även varit en bra vecka, vår butik i Lerum ligger nu högst upp på listan i Sverige över flest sålda abonnemang. 16 abonnemang på 5 dagar!! Såå härligt och är så himla stolt över oss! Helt galet. Sånt som håller en motiverad och gör så att man fortsätter kämpa framåt. Inte nog med det så har lilla eller numera "stora" jag fyllt hela 22 år... Herregud säger jag bara, vart tog dom åren vägen?! Jobbade den dagen från 12 till stängning så Emil va gullig och hämtade mig ifrån jobbet och när jag kom hem så hade han lagat mat till oss, dukat fint och tänt ljus och uppå det så stod det paket på bordet till mig. Fick en jättefin bukett röda rosor + en ny nalle som jag döpt till Buddy ;) fick även ett par snygga högklackade skor som jag önskade mig, så söt!! Hela släkten + mamma och pappa ringde även på FaceTime och sjöng för mig. Glad att jag har så fina personer i mitt liv ❤️ 


Nu är vi framme vid fredagkväll och jag sitter just nu på ett SJ tåg påväg mot Uppsala! Ska äntligen få träffa och hälsa på mina brudar. Både Frida och Hedvig har flyttat dit och börjat plugga så jag ska få se hur dom bor och sen ska vi köra en årlig traditionsfest för mig och Frida imorgon för att vi fyllt år. Lär bli en grym helg trots att den blir kort. 


H
2017-10-07 @ 00:02:04

Ihhh vad jag längtar!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0