2017-10-31

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi går nu mot vintertid i kalla Sverige. Känns faktiskt skönt att spendera den här i år och att få uppleva dessa mörka kalla kvällar då det är okej att sitta inne på soffan med en kopp varm choklad framför en film och bara va eller gå ut på långa promenader i höstvädret och njuta av alla vackra färger och löv runt omkring. Den enda nackdelen är väl mörkret och regnet som gör att man ständigt känner sig trött och det blir allt svårare att ta sig upp på morgonen.... Men även det tillhör antar jag. 

Den senaste tiden har jag haft fullt upp och har mycket fullbokat framåt. Jag och Emil har varit hemma på ön för att jag skulle skriva högskoleprovet tillsammans med pappa och Lovisa (det gick förövrigt åt helvete.. hah), har även varit vid tandläkaren och passade på att umgås med vänner, släkt och familj. Så mys! Va på Pinchos med tjejerna och hade middag hemma hos oss med kusinerna. Riktigt välbehövligt, så skönt att komma hem lite då och då och ladda om med ny energi. 

Sedan jag kom tillbaka så har jag varit på AW med jobbet. Vi åkte till Allingsås för att äta på en Italiensk resturang som hette Momenti och gick/såg Lights. Det är olika konstverk som folk gjort från hela världen som är består av olika slags belysningar. Riktigt härligt att få se och väldigt vackert! I lördags blev jag hembjuden på middag till Ida. Jättekul och skönt att bara ha en tjejkväll! Igår överraskade Emil mig då han hade bokat bord till oss på Pinchos direkt efter att jag slöt jobbet. Så gulligt och oväntat. Blev superglad och va så skönt att bara va vi två och få njuta av min favoritmat. Idag har jag varit ledig så spenderade min morgon med honom innan han va tvungen att bege sig till jobbet, efter det gick jag ut på en långpromend och tog en shoppingtur på Rusta. Har sen lagat pannkakor i en timme och pratat med sis på telefon. Nu ska jag äntligen ta en varmdusch innan jag slår mig ner i soffan framför PH. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0