Mitt år

Då var det ett nytt år igen... Helt gaaaalet vad tiden går fort, alldeles FÖR fort. Kan inte fatta att de redan va snart 3 år sedan jag tog studenten, fick körkort och kunde gå ut på krogen. 2 år sedan jag bodde i Norge i nästan ett år. 1 år sedan jag gav mig ut på min livs resa, flyttade hem igen och träffade mannen i mitt liv. Och nu detta år... vad har jag hunnit med? 

- Jag sa upp mig ifrån Maxi och fick ett nytt jobb på Tells Optik över sommaren vilket jag stormtrivdes vid
- Jag åkte iväg på en veckas semester med mina bruuudah till Magaluf
- Firade mamma som fyllde 50 år i Sicilien med famiyljen och Ola o Anna 
- Gjorde ytterligare en långresa med min Bull då vi åkte till Filippinerna, Bali och Australien
- Jag och Emil bestämde oss för att flytta ihop igen och är nu påväg för att kolla lägenheter och jobb i Göteborg
- Fick gå modevisningen 2 gånger för Bik Bok
- Firade 17 mai i Norge 
- Spenderade ytterligare en grym sommar med mina vänner och familj 

Det är den stora summeringen för detta år. Är väldigt nöjd över det och tacksam att det inte inträffat några fler dödsfall eller olyckor inom min närhet. 

Nu startar vi ett nytt kapitell och hoppas på att de fortsätter i samma spår som det förra. God fortsättning på er! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0