A

Att livet har tagit en så långt sedan den här bilden togs... Där var man ovetandes om livet utanför skolan. Vart jag skulle hamna i världen och vem jag skulle få träffa. Är så stolt över mig själv som hittills har uppnått alla de mål jag satt för mig då. Har bockat av varenda en och efter flytten så ska jag bara ta allt som det kommer. Hoppas på att hitta det där jag brinner för så jag vet vad jag kan plugga vidare till sen. Men vem har egentligen sagt att man behöver stressa med det? Jag kör mitt eget race och tar det i min takt, har alltid sagt att jag inte vill hoppa in i något jag inte är säker på och det kommer jag att stå fast vid. Har hela livet på mig att klura ut vad jag vill göra. Nummer 1 på listan är nu flytten. Endast två veckor kvar sen startar jag ett nytt kapitel igen, can't wait! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0