23 jan 2017

Dagarna går och vi är snart framme i februari. Sedan jag kom tillbaka så har jag inte gjort så mycket mer än att packa in för flytten, gått promenader och tränat, umgåtts med vänner och familj och idag haft min första intervju vilket gick väldigt bra. Har en till på torsdag och efter det ska jag bestämma mig för vad jag vill göra. 

Bortsett från de så försöker jag bara få tiden att gå och hitta på något varje dag så man inte blir allt för rastlös. Men till helgen blir det roliga planer då jag ska ha en heldag med tjejerna. Gå långpromenad, bada jacuzzi, laga mat och fixa oss och senare på kvällen så kommer grabbgänget förbi så blir det en sista hej då fest innan jag åker. Kommer sakna mina fina vänner.... 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0