Lazy sunday

En hel vecka med honom här. Sååå himla underbart och välbehövligt. Alla bitar faller på plats då. Men nu återigen så har han åkt... Hade gjort allt för att han skulle kunna få ett dagsjobb här så vi slipper vara ifrån varandra mer. Att det ska vara så himla svårt?! Antar att det bara är att vänta och hålla tummarna. Allt jag kan göra just nu. 


I fredagskväll efter att jag slöt jobbet begav vi oss mot Stockholm för att sova hos syster en natt. På lördagmorgon fortsatte vi mot Vallentuna för att möta upp Gotlandgrabbarna och jag fick se på när alla körde cross inomhus. Kul men läskigt. En gick därifrån med båda benen brutna, att det tillhör deras sport och kan hända precis närsomhelst och med vemsomhelst gör en annan rädd... 

På kvällen åt vi middag hos sis och Calle och såg på mello innan vi begav oss hem till Götet igen. Vid 02.00 var vi hemma igen, trötta och slitna. Idag har Emil monterat ihop vår nya säng vi hämtade hos sis medan jag har gjort matlådor och tvättat. Vid tre åkte han igen och nu sitter jag här igen. Ska väl snart ta tag i städningen och sen slappa på soffan resten utav kvällen innan en ny arbetsvecka väntar. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0