Bye Gotland

Imorgon smäller det!
Har inte kunnat sova på hela natten och tankarna går i 180. Är både livrädd och exalterad på samma gång. Är så glad att mamma och sis följer med mig upp över helgen så jag inte behöver starta resan helt själv. Jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas och att mitt nya jobb kommer va toppen. Tror allt blir bra när man väl kommer på plats och ger sig in i det. Alltid läskigt att testa på något nytt i början men det är också det som hör till.
Som pappa sa så känns det så konstigt när jag ska åka denna gång för vi vet inte om det kan dröja 42 år innan jag kommer tillbaka igen, detta kanske blir min framtida hemstad för gott, time will tell! ;)
 
Hej då älskade ö, vänner, släkt och familj. Jag kommer att sakna er!
 
Puss och kram ifrån mig.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0