sjuklingen

Hej på er!
Har gått och blivit sjuk nu under påskhelgen och har därmed varit hemma nu i två dagar vilket gör mig väldigt rastlös men då slog det mig att jag äntligen har tid till att kasta in ett litet snabbt inlägg här i alla fall.
I fredags gjorde vi inte så mycket annat än att se Lets dance och ta det lugnt här hemma då båda var trötta efter en lång vecka utav jobb. På lördagsmorgon drog jag till jobbet och jobbade öppning till stängning, hoppade sen på tåget in mot stan och mötte upp Emil. Vi gick sen runt och strosade lite innan vi skulle till Pinchos. Första gången för mig där och jag gillade det. Gillar dom små tapasrätterna och konceptet dom har där. Häftigt ställe att få besöka. Efter resturangen gick vi vidare till Bergakungen SF där vi skulle se Fast and Furious 8 på bio. Riktigt bra och rolig ändå måste jag säga, trodde jag inte att den skulle va med tanke på att Brian nu är borta och dom har spelat in så pass många innan men den får helt klart en åttapoängare! Tanken var sen att sätta oss och ta något att dricka men med tanke på hur bussarna går och hur lång tid det tar för oss att ta oss hem på kvällen så skippade vi det. Jag skulle även upp och jobba på söndagen. Tog mig igenom dagen men kom sen hem sjuk och liggandes på soffan sedan dess.. Som tur var har jag haft världens bästa kille hemma som har tagit hand om mig och gett mig mat. Var inte lika glad när han åkte imorse dock och ska nu va ifrån mig tills på söndag... Hatar att vara själv och särskilt över helger. Men nästa vecka blir händelserik så får kämpa på och ladda upp inför det istället!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0