7/4/17

Det som inte fick hända har hänt. Sverige har blivit drabbade av terror... Jag förstår verkligen inte hur människor kan ha så mycket hat inom sig själva att det måste gå ut över oss andra. Varför?! Är så jävla rädd för denna värld just nu, ens trygghet finns inte längre kvar. Så himla orättvist. Varför kan inte människor vara sams och istället bry sig om varandra och det vi har... Finner inga ord. Efter jobbet igår åkte jag hem och låste in mig i lägenheten och följde nyheterna resten utav kvällen...




Idag tog vi nya tag och gjorde det bästa utav dagen. Vi åt frukost och begav oss sen ut i vårsolen för att ta en springtur runt Jonsered, så himla välbehövligt och skönt. Så kul att få göra lite annat och upptäcka nya fina platser med min sork. 


När vi kom tillbaka så förberedde jag lite fika till Emils familj som kom på besök. Emil skjutsade sen in dom till stan och jag blev kvar med lille datanörden Casper, läskigt vad mycket dom lär sig i den åldern... Ikväll blir det grillat och mys framför tvn tills han somnar, blir en bra lördagskväll ändå. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0