Syster och kusindos

En halv dag med dessa två satt ett leende på mina läppar igen. Mår så bra av att få umgås med dom och ha lite egentid tillsammans. Aldrig känt att ett stängningspass direkt efteråt har flugit förbi så snabbt. Inte ens surkärringen som kom o sa "men Gud vad du ser trött ut" med en svidig röst kunde få förstöra min dag. Det är jag förövrigt jävligt irriterad på, så många kunder på senaste tiden som säger det till mig, det är inget man vill höra. Testa själv att sitta i kassan dag ut och dag in med upprepade frågor och se hur det känns, då är ni nog inte så glada ni heller ska jag säga!! 

Hah kom lite negativ sida ändå men är över sovtid för min del nu så är nog dags att säga godnatt för kvällen ;) 




Tove
2016-03-09 @ 19:03:42

Satans energibovar! Du är bäst oavsett <3
Tack för en underbarty trevlig dag!

m.
2016-03-10 @ 20:12:05

Den dagen var precis de jag behövde, världens finaste ni <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0