Juni månad

År och dar sedan jag faktiskt skrev någonting här och la energi på bloggen igen. Så för att fylla i alla bilder så slänger jag in lite ord. 

Jag har som ni kanske förstod jobbat min sista dag på Ica Maxi. Efter 5 års tid kändes de som att de var dags att gå vidare och hitta gnistan i något jag faktiskt tycker om. Tells Optik blev min nya öppning som jag nu har jobbat vid i 2,5 vecka. Tycker det är superkul och lär mig något nytt varje dag. Alla är jättetrevliga och härliga att få jobba med! På lördag är det dags för personalfest och ikväll ska vi bli utbjudna av en kund på middag, så kul!! 

Jag, Tove, Emil och Gustav bokade igår en resa till Kroatien som går i slutet av augusti. Lär bli super! :) 

En annan nyhet är att jag flyttat hem igen över sommaren, Emil har inte så lång tid kvar på lägenheten och jag behöver få ihop lite pengar igen så bor här tills dess att allt annat har löst sig. Vet ju inte heller om jag har jobb i höst... 

Studentens lyckliga dag avslöts i ett olycklig slut då en av studenterna ramlade ner från vagnen och dog här i Visby, något som har drabbat oss alla på Gotland vare sig man kände honom eller inte. Det är en sak som bara inte får hända, hans liv skulle precis börja och han hade stora framtidsdrömmar framför sig som han nu aldrig kommer att få uppfylla, förhoppningsvis får han göra det på platsen han befinner sig nu istället... 

Många nya förändringar på sistone som både har gett positiv och negativ effekt men det är helt enkelt så livet ser ut. 
Ta hand om er där ute 🌸





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0