Januari

Veckorna och dagarna flyger förbi. Har varit ledig en del nu i januari och Emil också så vi har försökt hitta på något under denna trista månad. Vi har varit ute på roada en sväng och hälsat på hans mamma i Endre, han har fyllt år så vi har haft hans släkt på besök, jag och Tove har sett på när killarna spelar innebandy två gånger och haft tjejkväll bara hon och jag här hemma när killarna har varit iväg. Jag har varit och fikat med saknade Josse, spelat bowling med tjejgänget och bjudit hit dom på kvällsfika en kväll och så har vi varit ute och festat någon helg. Jag och Emil testade på skidor en gång och skridskor, sett när Lovisa spelat innebandy, tränat en hel del själv och städat här hemma och resten av tiden har vi legat o degat på soffan framför en bra film, vi har även sett klart hela säsongen av one tree hill - love it! 

Kan ju inte säga att denna månad har varit dålig precis, har även fått lite jobb att variera med. Jag har också fått provjobba på Vilda tillsammans med Josse vilket har varit grymt kul, ska även dit på onsdag och få lära mig mer. Så kul med något nytt och har alltid velat testa på klädbutik, hoppas att det går vägen!! 

Det var väl de mesta utav denna månad.  Men än är den inte slut och vi sparar det bästa till sist. Nu i helgen kommer sis hem så ska umgås med henne och familjen så mycket jag kan efter jobbet. Vi ska ut och åka skidor imorgon och äta god mat tillsammans på kvällen och på lördag efter jobbet ska bara jag o sis umgås med massa gott o bada jacuzzi, efterlängtat!! Tove fyller även 20 bast nästa vecka vilket självklart ska firas!! Ska nog lyckas dra med henne på munken snart, mohahah! 

Ha en fortsatt bra januari månad hörreni! 























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0