Don't worry be happy right?

Gårdagen blev ju en riktig höjdare, gick till jobbet o körde åtta timmars pass med feber och ligger nu dagen efter hemma och är sjuk, men inte nog med det så får jag mail på rasten ifrån Nordea i Norge som skriver att dom spärrat mitt konto pga av konstiga utdrag de senaste dagarna från USA och frågar om det är jag... Självklart har någon jävel i USA tagit mina kortuppgifter och handlat från mitt konto. Som tur var så blev jag varnad av Frida då hon hade blivit drabbad av samma sak innan, hade därför knappt några pengar kvar på kortet så cirka 350kr dom endast lyckats dra och 3 köp på över 3000kr som blivit avvist utav banken, tack och lov för det!! 
Vilka idioter det finns där ute som gör sånt, har aldrig förstått mig på det. 

Behövde skriva av min frustration lite kände jag, heh. Hadee







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0