Röd dag imorn - taaaack

Skypesamtal med dom man tycker om är så uppskattat under tiden vi varit här. Hade inte varit lika lätt att vara borta ifrån alla om de inte vore för de. Spenderade hela kvällen igår och idag till att prata med min familj o vänner runt om i världen. Bara älskade sis kvar som jag ska få prata med imorgon, blivit allt för sällan nu... 

Annars då, ja men de är ju de gamle vanlige va, jobbe jobbe jobbe så att säge. Slöt vid sju idag, efter det gick jag och reklamerade min fina kappa som tappat trådar och gått sönder på vissa ställen så valde hellre att få pengarna tillbaka o försöka hitta någon annan. Hittade ett par nya solbrillor i alla fall som va välbehövligt när resten gått sönder eller tappats bort. Resten av kvällen har jag spenderat med bull hemma då jag färgat hennes hårutväxt, får hoppas på att de ser hyfsat bra ut när hon vaknar upp i ljuset imorgonbitti, hah! ;) imorn har alla vi fri så vi ska njuta av de soliga vädret som förhoppningsvis äntligen stämmer, har alltid haft otur på mina lediga dagar men nu så!! Drar nog med mig Sara ner till nordstrandbad tror jag och sen får vi se vad som skjer på kvällen. Inte de roligaste inlägget kanske men de va de jag kunde leverera halvt vaken klockan 00.38 - godnaaaatt. 


Lagade mat og. Muuuums



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0