Torsdag - en ledig dag

Började morgonen med ett skypesamtal med min saknade syster. Börjar bli riktigt jobbigt att va ifrån henne nu... Är så avundsjuk på hennes liv där borta i Sydney men mestadels för att jag önskar att jag kunde varit där och upplevt allt med henne också. X- antal månader tills vi ses igen, fyfan.... 

Efter skypesamtalet och en god frukost skulle jag ge mig ut på långpromenad i det soliga vädret, men självklart blir det mulet när jag väl kom ut och tiden sprang iväg så jag tog en kort springrunda istället innan jag återvände hem för att duscha lite snabbt och sen bege mig bort till jobbet för att möta upp Håvard! 

Vi tog en fika på ett ställe i vårat centrum som jag alltid velat testa. Beställde tre små ynka pannkakor för 70kr, hah. Menmen de fick de va värt för att mätta magen. Efter fikan så handlade vi med oss lite från Meny innan vi fortsatte in mot stan. Han försökte få mig att köpa en typisk norsk ullgenzer men jag vägrade, dom är ju såå fula, haha! ;p Jag skulle sen hjälpa honom att hitta en present till hans flickvän som fyller år nu i helgen och det lyckades vi väldigt bra med! Hade varit riktigt glad om jag var henne i alla fall, tror hon kommer uppskatta det väldigt mycket. När uppdraget va slutfört efter två timmars letade och vi kollat runt på lite annat kul i butikerna så drog han sig hemåt och jag fortsatte att titta lite till. Shoppade dock väldigt mycket sist jag var i stan så blev ingenting den här gången. 

Kvällen avslutades med häng framför tvn och skypesamtal med Empalo. Och nu säger jag godnatt! Hadeee









Anonym
2015-03-07 @ 10:11:42

Önskar så mycket att du vore här och att vi kunde uppleva detta äventyr ihop <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0