Lycka

Igår hände något som jag kommer bära med mig resten av livet och som jag kommer att vara evigt tacksam för att ha fått denna stora ära. Min morbror och hans tjej Ulrika har utsett mig och Tove till att bli fadder för vår nyaste medlem i släkten, lilla Malte Widange. Känns så stort och jag är så tacksam att jag grät när jag fick läsa detta fina meddelande. Jag och min bästavän ska va förebilder för vår lilla kusin så länge vi lever, det är en mäktig ära att ta på sig och att jag får göra det tillsammans med Tove kunde inte göra saken mer bättre! Dom ska ha namnfest för honom på Gotland nu i April som jag så gärna vill vara med på och jag och Tove ska då få ett slags diplombevis på att vi blivit tilldelade detta. Ska göra allt jag kan för att få åka hem den helgen och vara med, hoppas hoppas att det går!
 
Tove
2015-03-22 @ 19:40:27

<3 <3 <3 <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0