Torsdag - fri

Ställde klockan på halv tio för att snabbt käka frulle och sen ta mig in till byn för att fixa adressändring vid skattetaten. Sitter där och väntar i en och en halvtimme innan de äntlige blev min tur att gå fram, men naj då säger hon att jag inte ska göra den där och istället skicka efter den vid skatteverket i Sverige så ändras de automatiskt hit, wiiie, va ju verkligen det jag ville höra efter sån lång väntetid. Tog mig sen vidare till Nordea för att spärra upp min dosa och få lite annat hjälp med mitt konto, det gick fort o bra i alla fall så de va skönt. Men va ännu inte helt på humör så gick in på Gina Tricot och köpte mig ett par jeans och en snygg "kofta" ¨på rean. Båda gick på 374kr tillsammans så va nöjd med mitt kap! När jag sen va nöjd med det så åkte jag hem igen och la mig ute på gräsmattan i en timme för att hinna få den lilla färg som fanns kvar. Nu ligger jag uppe på rummet och tar de lugnt. Tänkte äta lite mat och kanske ta en springtur ner till vattnet ikväll igen så jag får lite ny energi, finns inte så mycket annat att göra här nu när tjejerna jobbar. Ha en fin torsdagskväll.  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0