My week so far

Fredag - jobbade från 12-20, kom hem och såg på Let's Dance o va allt för taggad inför allt som skulle vänta... 

Lördag morgon - steg upp vid 04.30, broshan kom in o sa att de va dags att åka o vid 05.20 va vi påväg till flygtåget. Med lång väntan så tog jag mig till Gardemoen - Köpenhamn - Arlanda. Skyndade mig iväg till sista flyget som skulle ta mig hem till ön men väl där så blev de en låååång väntan innan jag kom fram då flyget ställdes in o de kunde inte hitta ett nytt till oss förens 5 timmar senare, va påväg att ge upp o ringde pappa för att kolla när båten gick men tillslut så löste allt sig o jag fick åka hem. Skyndade mig hem o kastade av mig grejerna o sen snabbt in i bilen med lillsis bort till Tove för att överraska henne o berätta att jag va här - och chockad blev hon!! Haha säkert många av er som redan sett klippet, riktigt lyckat!! 






Till kvällen sen då - Efter att vi överaskat Tove så körde vi hem igen o blev bjudna på grillat tillsammans med familjen, såå mys o SÅ gott!! Som jag hade längtat efter de.... MUMS. 
Sedan va de dags att duscha o bli människa igen för då blev de omladdning till fest och GUTE!! Hade så kul med Amanda o Nells och allt annat folk vi stötte på ute, alltid så fint välkomnande ifrån alla vänner när man kommer hem o inte har setts på ett tag, dom är ju för fine jo! 



Söndag - äntligen va den efterlängtade balen här o Toves tur att få glänsa o va lycklig. Den finaste, snyggaste tjejen på hela balen va hon heeeelt klart! Blev så rörd o tårögd när jag fick se henne, min finaste kusin. Hon hade en riktigt grym dag o kväll och de va hon värd! 








Fina Hannah!! 
Pizzamys med farmor o farfar efteråt hemma hos oss. 

Måndag - Vaknade vid halv elva o åt en god frulle. Tog de sedan lugnt resten utav dagen, rensade min garderob o packade lite till husvagnen sen drog jag, mamma o pappa bort till Friskis o körde skivstång/intervall, efter de åt vi god mat o badade jacuzzi innan jag slocknade vid halv tolv. 



Tisdag - tog med mig jantemannen o plockade upp Sara påvägen till högklint där vi gick en skön långpromenad. Sedan körde vi vidare in till hamnen o tog årets första glass på glassbaren innan vi gick en sväng i Visby o strosade runt före jag skjutsade henne hem. 
På kvällen kom min Tovii hit så satt vi o pratade i 3 timmar med en kopp te i handen o maraboo till såklart!  Vi kollade även igenom alla balbilder från helgen o hon skapade typ sitt första album på Facebook - detta är stort! Hah. 







Onsdag - solen kom äntligen fram till ön o även lite värme så jag avnjöt min frulle ute i solen o låg o glassade i bikini i 2,5 timme - sååå skööönt!! Äntligen fick man liiiite färg på den vita kroppen! Lillsis kom hem rätt tidigt o tjatade på att hon ville köra mc donalds drive in så jag fotade huset lite snabbt inför uthyrning o sen drog vi iväg dit. Stort o praktiskt måste jag ändå säga att de va! Efter donken körde vi ner till norderstrand då jag va sugen på en springtur o hon fick käka sin mat me jante på stranden. Gick bra att springa från norderstrand - snäck men tillbakavägen va en annan femma, fyyf*n vilken motvind de va, inte lätt att ta sig fram kan jag ju säga.. Hah! Men till slut kom jag i mål o fick även testa de nya utomhus gymmet på stranden vilket va riktigt kul! Vid fyra tiden tog jag mig sen in till stan o mötte upp Jocke för en fika, vi har knappt setts på ett år så va kul att få träffas o prata ikapp lite om livet. Fin vän dedär! 
O nu är vi väl framme mot slutet av de här inlägget o av den här dagen o vad som väntar ikväll är väl inte helt bestämt än, hoppas på att Nellsan ska piggna till o orka att ses så vi får umgås lite också. Vi hade planer på att dra till Tofta o ta med något gott till stranden men vi får se hur de blir. 







Har ni orkat läsa allt detta från början till slut så säger jag grattis o att jag är riktigt imponerad!! Haha... Blev lite långt när man har mycket att ta igen ;) vi hörs snart igen folket men tills dess - Hadee 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0