Tiden tickar

Hej på er, it's been a while... 
Det är sommar och jag försöker att ta vara på den så mycket jag kan. Vädret denna sommar har dock varit den sämsta någonsin och jag har bara fått vara på stranden högst 3 gångar i sommar, drygt som bara den... Har jobbat en hel del istället och hoppas på att få ihop lite pengar igen, har redan spenderat rätt mycket under denna månad men tycker att det har varit värt de då jag haft så kul med allt jag lagt pengar på! Har blivit en del utgångar på Gute med brudsen, Kallis där vi fick se Otto Knows som var GRYM!! Har även hunnit med någon roadtrip, varit på Fårö, Tofta, badat och hängt med alla mina underbara vänner. Så trots det kassa vädret så har sommaren ändå varit grym såhär långt! Det enda som saknas är min syster här på ön... Men nu är det inte långt kvar tills även hon och Calle är hemma igen - LÄNGTAR! Blev en lite kort sammanfattningen av dessa veckor såhär långt, ha en fortsatt fin sommar hörreni! 



























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0