It's been a year

Du är saknad utav alla... Men du ska veta att din dotter är lycklig och glad och är omringade av alla dom närmsta nu. Så glad över att jag har henne som en av min närmsta vänner. Vet att du ser ner på henne varje dag med ett leende på läpparna och känner dig stolt, hon är som dig upp i dagen. Hon kämpar på varje dag och ett år utan dig har inte varit lätt, men du ska veta att hon är den starkaste personen jag känner och det vet jag är mycket av din förtjänst, därför kan jag lova dig att hon mår bra och kommer fortsätta att ha det så, trots att en stor plats i hennes hjärta och i hennes liv alltid kommer att fattas. Önskar att jag kunde trolla tillbaka dig till jorden igen... Vi tänker på dig Rosita ❤️




Gunilla
2015-07-22 @ 17:07:03

Va fint Amanda!! Ja Rosita är ofta i mina tankar-fina,härliga Rosita <3
Kram!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0