Otur för turen med sig

Så kom smällen jag väntat på för att jag åkte skidor igår när jag inte va helt 100% frisk. Nu blev man sjuk igen... Tur att jag är ledig imorgon också så jag hinner vila upp mig! Frida mår bättre idag, Simone och Emanuel har turats om att kolla till henne hela natten och det verkar ha gått bra. Hon har dock ont i nacken idag och ryggen igår så fortsätter hon känna av det så kanske man får åka in och undersöka det mer ändå. Vi hoppas på det bästa! 

Igår kom en av mina jobbarkompisar hit med två av hans kompisar så satt vi och hade en trevlig kväll ihop. Dom skulle ut på byn och vi gick o la oss efter att dom hade gått, kändes inte rätt att festa efter allt som hade hänt. 

Vill avsluta med att gratta min söta kusin som fyller hela 16 år idag, tråkigt att jag inte kan va hemma på ön och fira både henne och Tove med släkten... Saknar er där hemma! Kraam 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0