Happy Monday

Hej på er!! Hoppas att ni haft en bra helg och hittat på något kul. Min har bestått av två träningspass på gymmet, jobb och häng på soffan med brudarna. Joel tittade även förbi en sväng och körde mariocart med oss. Nu är det en ny vecka och nya tag. Började dagen med att åka in till stan och äntligen fixa klart allt strul med nordeabanken... Nu har jag i alla fall netbank så att jag kan sköta allt själv och slippa betala en massa extra faktura. Skööönt! 
Skulle egentligen varit ledig idag och sen jobbat veckan ut med Besa ville att jag skulle ta hennes pass så hoppade in idag också! Nu är jag på rast och fick precis ett meddelande som gjorde mig riktigt glaaaad. Casper har äntligen fått tag på internet och skrev tillbaka efter mina 10 meddelanden jag skickat hah! Så skönt att få höra något ifrån honom och veta att dom har det bra där borta i Mali, har nu gått över 2 månader sedan dom lämnade Sverige och dom kommer förhoppningsvis hem den 10 mars, längtaaar. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0