En bra helg i Oslo!

Jag och Frida har haft en riktig härlig helg ihop! I lördags stängde vi båda på jobbet men jag kom hem lite innan så då åt jag pizza och lyxade till det med ett glas vin framför tvn innan jag ringde upp familjen och pratade med dom i 1-2 timmar, hah! När Frida kom hem så tryckte vi i oss en massa godis och annat gott innan jag fick prata med min efterlängtade kusin på Skype o höra lite snabbt hur hon har haft det sen sist vi pratade som snart va två månader sedan... Inte okej ;( efter det fick vi spontanbesök av min arbetskompis och hans vän så vi satt oh pratade hela kvällen och spelade skipbo, kul! 
 
Söndagen kände vi för att göra något av än att bara sitta hemma och lata oss så vi tog t-banan upp mot frognersetern (det magiska vinterlandet!!) och åt lite fika i deras toppstuga som dom har där. Innan dess va vi även och kollade in tryvann där man kan åka slalom vilket vi planerar att göra nästa helg, såg såå härligt ut!! Vi har inte förstått att vi bor så nära fjällen dit vi kan åka på bara en timme... Mäktigt! När vi nästan fikat klart så kom Julius och mötte upp oss och då gick vi vidare till Holmenkollen för att kolla in det, riktigt häftigt att se. Vi ska ha koll på när dom börjar ha sina tävlingar sen så vi kan åka dit och kolla. Efter en lång härlig dag i kylan så åkte vi tillbaka hem och gjorde lite mat och skypade med våra vänner innan det blev dags att sova igen. Nu är det återigen en ny vecka och fem dagars jobbpass framför sig, då kör vi! 




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0